Likovne radionice Galerije Antuna Augustinčića
Obiđimo Galeriju: radni listići
Obilazak stalnog postava Galerije uz rješavanje zadataka iz radnih listića, kroz koje nas vodi crtani lik Petrice Kerempuha. Zadaci upućuju na aktivnije promatranje skulptura nego li pri uobičajenom obilasku, pri čemu se usvajaju neki pojmovi vezani uz kiparstvo (portret, akt, torzo, spomenik), kiparske materijale i tehnike (glina, gips, bronca, kamen, drvo) te elemente forme u skulpturi (boja, površina, linija). Radionica je namijenjena višim razredima osnovne škole.
Oblikujmo plohu: crtanje
Olovkom, kredom ili ugljenom polaznici radionice prenose na papir svoj doživljaj odabrane skulpture iz stalnog postava. Radionica se odvija neposredno uz odabrane skulpture u dvoranama ili u parku Galerije, a prilagodiva je svim školskim uzrastima i interesima polaznika.
Oblikujmo volumen: modeliranje
Modeliranjem gline, glinamola ili plastelina, polaznici radionice stvaraju vlastite trodimenzionalne oblike i uvode se u svijet skulpture te ovladavaju raznovrsnim odnosima volumena i prostora. Izbor tema, motiva i oblika prilagođava se školskom uzrastu i interesima polaznika.
Doživimo dodirom: „Slijepi miš“
Polazeći od istoimene dječje igre, nakon pozornog promatranja triju stilski raznolikih portreta, sudionici zavezanih očiju odgonetavaju koju skulpturu dodiruju. Osim taktilnom očitavanju elemenata forme, sudionici stječu znanja i o portretiranim osobama. Radionica je primjerena svim uzrastima, a prilagodiva je i slabovidnim i slijepim osobama.
Bezglasne invencije: No. 13
Uz pomoć komponibilne skulpture Božidara Pejkovića No. 13 (2006.) koja se nalazi u Zbirci Salona GAA, ovladava se odnosima likovnog i glazbenog jezika. Kroz mnogobrojne varijacije skulpture koje nastaju jednostavnom rotacijom njenih elemenata, zorno se predočavaju neki od glazbenih pojmova (dinamika, intervali, akordi). Uz prilagodbu predznanju polaznika, radionica je primjerena svim uzrastima.
Original(n)i koncept: KopirajT
U Zbirci Salona GAA nalaze se skulpture našeg poznatog konceptualnog umjetnika Gorana Trbuljaka Naranča (1971., naranča i žica) odnosno Jabuka (1999., jabuka i žica). Izrađivanjem njihovih kopija, na lak i zabavan način, obrađuju se pojmovi originala i njegovih korelata (kopije, replike, reprodukcije, falsifikata, plagijata, imitata, unikata, verzije, varijante) te pojmovi koncepta i procesualnosti u skulpturi. Radionica je primjerena đacima viših razreda osnovne škole, srednjoškolcima i odraslima.